LA CABINA et deixa OPINAR
Si mai has entrat, i no saps com funciona l´únic que has de fer
es fer un click a (nº) COMENTARIOS, i tot seguit, podras deixar el teu text.
Un cop l´hagis publicat et sortirà una pregunta molt senzilla, de P4
(com per exemple: quan fan 2+2, vostè l´únic que ha de fer es contestar bé,
ja se sap burocràcies).
Si us plau, será un plaer poder llegir els dissabtes de 18h a 20h a
La Cabina (94.4FM o www.rcb.es). A la secció d´internet que dirigerixo,
jo mateix faré un recull amb els seus comentaris. Perqué la Cabina sobrevisqui
en temps de penúria radiofònica, si us plau escriguin.